
- Splátkový prodej
Splátkový prodej
Splátkový prodej HOMECREDIT
Všeobecné podmínky
Spotřebitelský úvěr
- je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.
Co je třeba k rychlému uzavření smlouvy
- dva doklady totožnosti (zejména platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny, nebo platební kartu). Občané ČR vždy občanský průkaz
Výhody spotřebitelského úvěru
- jednoduchost a rychlost uzavření Úvěrové smlouvy přímo přes Internet
- velká variabilita úvěrových produktů
- ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem
- stejná výše splátky po celou dobu trvání úvěru
Délka a výše úvěru
- zákazník si může vybrat délku splácení a to od 6 do 48 měsíců
- výše úvěru se pohybuje standardně od 2 000,- Kč
- pro nákup zboží do 30 000,- Kč u nás stačí pouze dva doklady (např. platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz). Občané ČR vždy občanský průkaz.
- pro nákup zboží nad 30.000,-Kč může být vyžádáno doložení zdroje příjmu (např. potvrzení o výši příjmu u zaměstnanců, důchodový výměr u důchodců a daňové přiznání u podnikatelů)
Zákazník, který může žádat o poskytnutí úvěru
- zletilá fyzická osoba se stálým příjmem
Krok za krokem při splátkovém prodeji na dálku
- Postupujte jako při běžném nákupu, vložte zboží do nákupního košíku, vyplňte požadované údaje, jako platbu vyberte - "Na splátky Home Credit".
- Budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit a.s., kde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.
- V dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování. Všechny předávané údaje podléhají podmínkám zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
- Žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen. Výsledek posouzení Vám bude zároveň potvrzen na Vaši e-mailovou adresu.
- V případě schválení obdržíte na svoji e-mailovou adresu smlouvu s návodem, jak dál postupovat.
Pojištění výdajů
Pomáhá klientům po dobu trvání nepříznivé situace se splácením splátek úvěru. Nabízí odklad splátek v případech, kdy klient nemá nárok na pojistné plnění od pojišťovny (čekací doba, kratší pracovní neschopnosti, výluky atp) nebo v době, kdy se pojistná událost posuzuje. Pojištění je nepovinné, záleží na volbě klienta, zda si pojištění na smlouvě sjedná či nikoli.
- Klient má možnost pojištění kdykoli ukončit, a to na základě telefonické žádosti na klientské centrum (OKC), kde musí dojít k ověření klienta.
- Dodatečné uzavření pojištění k úvěru je možné telefonicky na klientském centru (OKC).
- Dodatečné uzavření a zrušení pojištění je možné pouze na aktivní smlouvě = to znamená, že smlouva již byla zkompletována.
- Úhrada za pojištění je součástí pravidelné měsíční splátky.
Výpočet výše úhrady za pojištění
- úhrada za pojištění = (měsíční splátka bez pojištění + poplatek za změnu výše a počtu splátek + poplatek za odložené splátky) x % pojištění
- částka je zaokrouhlena vždy na celé koruny matematicky
Balíček POMOC+
POMOC + |
Pojistné riziko |
Plnění od pojišťovny |
Pojistné |
Pracovní neschopnost |
pracovní neschopnost v důsledku nemoci či úrazu, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů |
8,9% (z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění) |
|
Ztráta zaměstnání |
nedobrovolná nezaměstnanost v důsledku ztráty zaměstnání, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní nebo hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny |
||
Invalidita |
invalidita III. stupně v důsledku nemoci či úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému |
||
Smrt |
Smrt následkem úrazu nebo nemoci |
** V případě pojištění POMOC+ je pojištěný vždy pojištěn pouze pro jedno z těchto pojistných rizik:· ztráta zaměstnání, nebo hospitalizace v důsledku úrazu. Krytí pojistné rizika se mění dle toho, jak se mění životní situace klienta. Když nastane pojistná událost, posuzuje pojišťovna klientovou životní situaci a to, na které riziko je pojištěn k rozhodnému dni.
Rozhodný den předchází dni, kdy pojištěný:
- obdrží nebo podá výpověď z pracovního poměru, nebo
- zruší okamžitě pracovní poměr nebo se dozví o okamžitém zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nebo
- obdrží nebo podá návrh na skončení pracovního poměru dohodou,
- anebo je hospitalizován v důsledku úrazu v nemocničním zařízení
Klient je pojištěn na riziko ztráty zaměstnání, pokud má pracovní poměr na dobu neurčitou, není ve zkušební době a není ve výpovědní lhůtě.
Klient je pojištěn na riziko hospitalizace v důsledku úrazu, pokud má pracovní poměr na dobu určitou, je ve zkušební době, je ve výpovědní lhůtě.
Pokud klient v rozhodný den nesplňuje jednu nebo více podmínek pojištění pro případ ztráty zaměstnání, je pojištěn pro případ hospitalizace v důsledku úrazu.
Kompletní podmínky posouzení nároku vzniku plnění z rizika ztráty zaměstnání nebo hospitalizace najde klient v rámcové pojistné smlouvě.
Vstupní podmínky
Balíček pojištění POMOC + je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:
- věk 18 až 65 let
- není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
- není v pracovní neschopnosti
Balíček POMOC
POMOC |
Pojistné riziko |
Plnění od pojišťovny |
Pojistné |
Hospitalizace v důsledku úrazu |
Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny |
2,5% (z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění) |
|
Invalidita v důsledku úrazu |
invalidita III. stupně v důsledku úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému |
||
Smrt v důsledku úrazu |
Smrt v důsledku úrazu |
Vstupní podmínky
Balíček pojištění POMOC je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:
- věk 18 až 70 let
- není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
- není v pracovní neschopnosti
Pojistné plnění
POMOC + |
Pojistné riziko |
Výše plnění |
Max. plnění |
Pracovní neschopnost |
měsíční splátka úvěru |
až 12 splátek |
|
Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu |
měsíční splátka úvěru |
až 12 splátek |
|
Invalidita |
zůstatek dluhu |
bez omezení |
|
Smrt |
zůstatek dluhu |
bez omezení |
POMOC |
Pojistné riziko |
Výše plnění |
Max. plnění |
Hospitalizace v důsledku úrazu |
měsíční splátka úvěru |
až 2 splátky |
|
Invalidita v důsledku úrazu |
zůstatek dluhu |
bez omezení |
|
Smrt v důsledku úrazu |
zůstatek dluhu |
bez omezení |
Pojistnou událostí je:
- Pracovní neschopnost pojištěného, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů
- Nedobrovolná nezaměstnanost pojištěného v důsledku ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů ode dne zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
- Invalidita III. stupně pojištěného nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému
- Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, která trvá nepřetržitě více než 2 kalendářní dny
- Smrt pojištěného
Oznámení pojistné události:
- Pro řešení pojistných událostí byla zřízena linka „Okamžité pomoci“ 542 527 528
- Všechny pojistné události musí být oznámeny pojišťovně Cardif
- Klient vyplní formulář „Oznámení pojistné události“ (popř. další doklady, které si pojišťovna Cardif vyžádá)
- Formuláře pro hlášení pojistné události jsou k dispozici na webových stránkách www.homecredit.cz nebo ve Správci financí
- Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného jsou 2 000 000 Kč
Pro účely pojištění schopnosti splácet klient podpisem úvěrové smlouvy potvrzuje pravdivost prohlášení, že splňuje k datu sjednání podmínky přijetí do pojištění. Poskytovatelem pojištění je Maxima pojišťovna, a.s., která pověřuje BNP Paribas Cardif pojišťovnu, a.s. likvidací a správou pojistných a škodných událostí. Detailní podmínky jsou uvedeny v rámcových pojistných smlouvách, které jsou součástí úvěrové dokumentace.
Pojišťovna a kontakty pro klienta:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
www.cardif.cz
542 527 528 (po – pá 8:00 – 18:00)
czinfo@cardif.com
Blog


Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem
