00 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.

Reklamace

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána. U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.

Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník. Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, zaslané v originálním obalu a s příslušenstvím.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Co je nutné k vyřizení reklamace poslat?

Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a  jejího vzniku a Vašim podpisem, potvrzeným záručním listem ( byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.

Tyto dokumenty a zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit zašlete na naši adresu:

Velsbike s.r.o.
Karásek 2245/1f
621 00 Brno-Řečkovice

Na co se reklamace nevztahuje?

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Související články