
- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Jaké kolo je pro mě nejvhodnější? Je vybraný doplněk kompatibilní s mým kolem?
Na jakékoliv technické dotazy vám rádi odpovíme na e-mailu: shop@kola-online.cz
Jak zjistím stav své objednávky? Kdy mi bude doručeno zboží?
O změnách stavu objednávky vás informujeme e-mailem. Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav objednávky po přihlášení do Můj účet (vpravo nahoře na webu).
Sledování zásilky: Po obdržení čísla zásilky můžete doručení sledovat u přepravce (Balíkovna, Zásilkovna, DHL).
Další dotazy k objednávkám vám rádi zodpovíme na: shop@kola-online.cz
Chci změnit nebo zrušit objednávku. Jak na to?
Pro jakékoliv změny (úprava objednávky, výměna zboží, změna platby či dopravy, storno) nás kontaktujte: shop@kola-online.cz nebo telefonicky na: +420 739 263 747
Jakou velikost kola vybrat pro sebe nebo dítě?
Doporučené velikosti najdete v tabulkách velikostí. Jsou pouze orientační, proto doporučujeme osobní vyzkoušení na naší prodejně v Jinačovicích.
V jakém stavu mi kolo dorazí? Je předem seřízené?
Každé kolo před odesláním kompletně sestavíme a seřídíme. Z důvodu balení pro přepravu:
- Vyjmeme přední kolo
- Povolením otočíme řídítka
- Vyndáme sedlovku
- Odmontujeme pedály (pokud je daný model má)
Doma kolo snadno sestavíte během chvilky. Při osobním odběru vám kolo na prodejně předáme kompletně připravené k jízdě.
Některé modely se dodávají bez pedálů. Proč?
Zejména dražší modely kol jsou dodávány bez pedálů, protože pedály si zákazníci často vybírají podle vlastních preferencí. To umožňuje, aby si každý mohl vybrat pedály, které mu nejlépe vyhovují, ať už jde o typ, materiál, nebo funkčnost.
Můžete mi na kolo namontovat zakoupené doplňky?
- Zasílaná kola: Doplňky nemontujeme.
- Osobní odběr: Montáž je zpoplatněna dle servisního ceníku. Při nákupu kola nad 30 000 Kč je montáž doplňků zdarma.
Jak zjistím, zda je zboží skladem na prodejně?
V detailu produktu najdete štítek . Po rozkliknutí ihned uvidíte, zda je skladem na prodejně. Pokud u prodejny vidíte stav “Ihned”, produkt je skladem přímo na prodejně. Přesto vám doporučujeme, než se vypravíte k nám na prodejnu, abyste si vytvořili objednávku na e-shopu. Vyvarujete se tak tomu, že zboží mezitím prodáme jinému zákazníkovi.
Jak mohu vrátit zboží?
- Zboží zakoupené přes e-shop (bez uvedení IČ) můžete vrátit do 14 dnů od převzetí.
- Musí být nepoškozené a neopotřebené.
- Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy (ke stažení ZDE) a zašlete jej spolu se zbožím na: VELSBIKE s.r.o., Jinačovice 513, 664 34
Mohu si kolo před nákupem otestovat?
Ano, všechny modely si můžete vyzkoušet na prodejně v Jinačovicích. Zapůjčení na více hodin či dní aktuálně nenabízíme.
Blog


Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem
