- Splátkový prodej
 
Splátkový prodej
Splátkový prodej HOMECREDIT
Všeobecné podmínky
Spotřebitelský úvěr
- je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.
 
Co je třeba k rychlému uzavření smlouvy
- dva doklady totožnosti (zejména platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny, nebo platební kartu). Občané ČR vždy občanský průkaz
 
Výhody spotřebitelského úvěru
- jednoduchost a rychlost uzavření Úvěrové smlouvy přímo přes Internet
 - velká variabilita úvěrových produktů
 - ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem
 - stejná výše splátky po celou dobu trvání úvěru
 
Délka a výše úvěru
- zákazník si může vybrat délku splácení a to od 6 do 48 měsíců
 - výše úvěru se pohybuje standardně od 2 000,- Kč
 - pro nákup zboží do 30 000,- Kč u nás stačí pouze dva doklady (např. platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz). Občané ČR vždy občanský průkaz.
 - pro nákup zboží nad 30.000,-Kč může být vyžádáno doložení zdroje příjmu (např. potvrzení o výši příjmu u zaměstnanců, důchodový výměr u důchodců a daňové přiznání u podnikatelů)
 
Zákazník, který může žádat o poskytnutí úvěru
- zletilá fyzická osoba se stálým příjmem
 
Krok za krokem při splátkovém prodeji na dálku
- Postupujte jako při běžném nákupu, vložte zboží do nákupního košíku, vyplňte požadované údaje, jako platbu vyberte - "Na splátky Home Credit".
 - Budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit a.s., kde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.
 - V dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování. Všechny předávané údaje podléhají podmínkám zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
 - Žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen. Výsledek posouzení Vám bude zároveň potvrzen na Vaši e-mailovou adresu.
 - V případě schválení obdržíte na svoji e-mailovou adresu smlouvu s návodem, jak dál postupovat.
 
Pojištění výdajů
Pomáhá klientům po dobu trvání nepříznivé situace se splácením splátek úvěru. Nabízí odklad splátek v případech, kdy klient nemá nárok na pojistné plnění od pojišťovny (čekací doba, kratší pracovní neschopnosti, výluky atp) nebo v době, kdy se pojistná událost posuzuje. Pojištění je nepovinné, záleží na volbě klienta, zda si pojištění na smlouvě sjedná či nikoli.
- Klient má možnost pojištění kdykoli ukončit, a to na základě telefonické žádosti na klientské centrum (OKC), kde musí dojít k ověření klienta.
 - Dodatečné uzavření pojištění k úvěru je možné telefonicky na klientském centru (OKC).
 - Dodatečné uzavření a zrušení pojištění je možné pouze na aktivní smlouvě = to znamená, že smlouva již byla zkompletována.
 - Úhrada za pojištění je součástí pravidelné měsíční splátky.
 
Výpočet výše úhrady za pojištění
- úhrada za pojištění = (měsíční splátka bez pojištění + poplatek za změnu výše a počtu splátek + poplatek za odložené splátky) x % pojištění
 - částka je zaokrouhlena vždy na celé koruny matematicky
 
Balíček POMOC+
| 
			 POMOC +  | 
			
			 Pojistné riziko  | 
			
			 Plnění od pojišťovny  | 
			
			 Pojistné  | 
		
| 
			 Pracovní neschopnost  | 
			
			 pracovní neschopnost v důsledku nemoci či úrazu, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů  | 
			
			 8,9% (z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)  | 
		|
| 
			 Ztráta zaměstnání  | 
			
			 nedobrovolná nezaměstnanost v důsledku ztráty zaměstnání, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní nebo hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny  | 
		||
| 
			 Invalidita  | 
			
			 invalidita III. stupně v důsledku nemoci či úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému  | 
		||
| 
			 Smrt  | 
			
			 Smrt následkem úrazu nebo nemoci  | 
		
** V případě pojištění POMOC+ je pojištěný vždy pojištěn pouze pro jedno z těchto pojistných rizik:· ztráta zaměstnání, nebo hospitalizace v důsledku úrazu. Krytí pojistné rizika se mění dle toho, jak se mění životní situace klienta. Když nastane pojistná událost, posuzuje pojišťovna klientovou životní situaci a to, na které riziko je pojištěn k rozhodnému dni.
Rozhodný den předchází dni, kdy pojištěný:
- obdrží nebo podá výpověď z pracovního poměru, nebo
 - zruší okamžitě pracovní poměr nebo se dozví o okamžitém zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nebo
 - obdrží nebo podá návrh na skončení pracovního poměru dohodou,
 - anebo je hospitalizován v důsledku úrazu v nemocničním zařízení
 
Klient je pojištěn na riziko ztráty zaměstnání, pokud má pracovní poměr na dobu neurčitou, není ve zkušební době a není ve výpovědní lhůtě.
Klient je pojištěn na riziko hospitalizace v důsledku úrazu, pokud má pracovní poměr na dobu určitou, je ve zkušební době, je ve výpovědní lhůtě.
Pokud klient v rozhodný den nesplňuje jednu nebo více podmínek pojištění pro případ ztráty zaměstnání, je pojištěn pro případ hospitalizace v důsledku úrazu.
Kompletní podmínky posouzení nároku vzniku plnění z rizika ztráty zaměstnání nebo hospitalizace najde klient v rámcové pojistné smlouvě.
Vstupní podmínky
Balíček pojištění POMOC + je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:
- věk 18 až 65 let
 - není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
 - není v pracovní neschopnosti
 
Balíček POMOC
| 
			 POMOC  | 
			
			 Pojistné riziko  | 
			
			 Plnění od pojišťovny  | 
			
			 Pojistné  | 
		
| 
			 Hospitalizace v důsledku úrazu  | 
			
			 Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny  | 
			
			 2,5% (z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)  | 
		|
| 
			 Invalidita v důsledku úrazu  | 
			
			 invalidita III. stupně v důsledku úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému  | 
		||
| 
			 Smrt v důsledku úrazu  | 
			
			 Smrt v důsledku úrazu  | 
		
Vstupní podmínky
Balíček pojištění POMOC je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:
- věk 18 až 70 let
 - není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
 - není v pracovní neschopnosti
 
Pojistné plnění
| 
			 POMOC +  | 
			
			 Pojistné riziko  | 
			
			 Výše plnění  | 
			
			 Max. plnění  | 
		
| 
			 Pracovní neschopnost  | 
			
			 měsíční splátka úvěru  | 
			
			 až 12 splátek  | 
		|
| 
			 Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu  | 
			
			 měsíční splátka úvěru  | 
			
			 až 12 splátek  | 
		|
| 
			 Invalidita  | 
			
			 zůstatek dluhu  | 
			
			 bez omezení  | 
		|
| 
			 Smrt  | 
			
			 zůstatek dluhu  | 
			
			 bez omezení  | 
		
| 
			 POMOC  | 
			
			 Pojistné riziko  | 
			
			 Výše plnění  | 
			
			 Max. plnění  | 
		
| 
			 Hospitalizace v důsledku úrazu  | 
			
			 měsíční splátka úvěru  | 
			
			 až 2 splátky  | 
		|
| 
			 Invalidita v důsledku úrazu  | 
			
			 zůstatek dluhu  | 
			
			 bez omezení  | 
		|
| 
			 Smrt v důsledku úrazu  | 
			
			 zůstatek dluhu  | 
			
			 bez omezení  | 
		
Pojistnou událostí je:
- Pracovní neschopnost pojištěného, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů
 - Nedobrovolná nezaměstnanost pojištěného v důsledku ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů ode dne zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
 - Invalidita III. stupně pojištěného nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému
 - Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, která trvá nepřetržitě více než 2 kalendářní dny
 - Smrt pojištěného
 
Oznámení pojistné události:
- Pro řešení pojistných událostí byla zřízena linka „Okamžité pomoci“ 542 527 528
 - Všechny pojistné události musí být oznámeny pojišťovně Cardif
 - Klient vyplní formulář „Oznámení pojistné události“ (popř. další doklady, které si pojišťovna Cardif vyžádá)
 - Formuláře pro hlášení pojistné události jsou k dispozici na webových stránkách www.homecredit.cz nebo ve Správci financí
 - Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného jsou 2 000 000 Kč
 
Pro účely pojištění schopnosti splácet klient podpisem úvěrové smlouvy potvrzuje pravdivost prohlášení, že splňuje k datu sjednání podmínky přijetí do pojištění. Poskytovatelem pojištění je Maxima pojišťovna, a.s., která pověřuje BNP Paribas Cardif pojišťovnu, a.s. likvidací a správou pojistných a škodných událostí. Detailní podmínky jsou uvedeny v rámcových pojistných smlouvách, které jsou součástí úvěrové dokumentace.
Pojišťovna a kontakty pro klienta:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
www.cardif.cz
542 527 528 (po – pá  8:00 – 18:00)
czinfo@cardif.com
Blog
                            
                            Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem