Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 739 263 747.
  • Splátkový prodej

Splátkový prodej

Splátkový prodej HOMECREDIT

Všeobecné podmínky

Spotřebitelský úvěr

  • je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.

Co je třeba k rychlému uzavření smlouvy

  • dva doklady totožnosti (zejména platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny, nebo platební kartu). Občané ČR vždy občanský průkaz

Výhody spotřebitelského úvěru

  • jednoduchost a rychlost uzavření Úvěrové smlouvy přímo přes Internet
  • velká variabilita úvěrových produktů
  • ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem
  • stejná výše splátky po celou dobu trvání úvěru

Délka a výše úvěru

  • zákazník si může vybrat délku splácení a to od 6 do 48 měsíců
  • výše úvěru se pohybuje standardně od 2 000,- Kč
  • pro nákup zboží do 30 000,- Kč u nás stačí pouze dva doklady (např. platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz). Občané ČR vždy občanský průkaz.
  • pro nákup zboží nad 30.000,-Kč může být vyžádáno doložení zdroje příjmu (např. potvrzení o výši příjmu u zaměstnanců, důchodový výměr u důchodců a daňové přiznání u podnikatelů)

Zákazník, který může žádat o poskytnutí úvěru

  • zletilá fyzická osoba se stálým příjmem

 

Krok za krokem při splátkovém prodeji na dálku

  • Postupujte jako při běžném nákupu, vložte zboží do nákupního košíku, vyplňte požadované údaje, jako platbu vyberte - "Na splátky Home Credit".
  • Budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit a.s., kde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.
  • V dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování. Všechny předávané údaje podléhají podmínkám zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
  • Žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen. Výsledek posouzení Vám bude zároveň potvrzen na Vaši e-mailovou adresu.
  • V případě schválení obdržíte na svoji e-mailovou adresu smlouvu s návodem, jak dál postupovat.

Pojištění výdajů

Pomáhá klientům po dobu trvání nepříznivé situace se splácením splátek úvěru. Nabízí odklad splátek v případech, kdy klient nemá nárok na pojistné plnění od pojišťovny (čekací doba, kratší pracovní neschopnosti, výluky atp) nebo v době, kdy se pojistná událost posuzuje.  Pojištění je nepovinné, záleží na volbě klienta, zda si pojištění na smlouvě sjedná či nikoli.

  • Klient má možnost pojištění kdykoli ukončit, a to na základě telefonické žádosti na klientské centrum (OKC), kde musí dojít k ověření klienta.
  • Dodatečné uzavření pojištění k úvěru je možné telefonicky na klientském centru (OKC).
  • Dodatečné uzavření a zrušení pojištění je možné pouze na aktivní smlouvě = to znamená, že smlouva již byla zkompletována.
  • Úhrada za pojištění je součástí pravidelné měsíční splátky.

Výpočet výše úhrady za pojištění

  • úhrada za pojištění = (měsíční splátka bez pojištění + poplatek za změnu výše a počtu splátek + poplatek za odložené splátky) x % pojištění
  • částka je zaokrouhlena vždy na celé koruny matematicky

Balíček POMOC+

POMOC +

Pojistné riziko

Plnění od pojišťovny

Pojistné

Pracovní neschopnost

pracovní neschopnost v důsledku nemoci či úrazu, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů

8,9%

(z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

Ztráta zaměstnání
nebo hospitalizace
v důsledku úrazu**

nedobrovolná nezaměstnanost v důsledku ztráty zaměstnání, trvající nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní nebo hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny

Invalidita

invalidita III. stupně v důsledku nemoci či úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému

Smrt

Smrt následkem úrazu nebo nemoci

** V případě pojištění POMOC+ je pojištěný vždy pojištěn pouze pro jedno z těchto pojistných rizik:· ztráta zaměstnání, nebo hospitalizace v důsledku úrazu. Krytí pojistné rizika se mění dle toho, jak se mění životní situace klienta. Když nastane pojistná událost, posuzuje pojišťovna klientovou životní situaci a to, na které riziko je pojištěn k rozhodnému dni.

Rozhodný den předchází dni, kdy pojištěný:

  • obdrží nebo podá výpověď z pracovního poměru, nebo
  • zruší okamžitě pracovní poměr nebo se dozví o okamžitém zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nebo
  • obdrží nebo podá návrh na skončení pracovního poměru dohodou,
  • anebo je hospitalizován v důsledku úrazu v nemocničním zařízení

Klient je pojištěn na riziko ztráty zaměstnání, pokud má pracovní poměr na dobu neurčitou, není ve zkušební době a není ve výpovědní lhůtě.

Klient je pojištěn na riziko hospitalizace v důsledku úrazu, pokud má pracovní poměr na dobu určitou, je ve zkušební době, je ve výpovědní lhůtě.

Pokud klient v rozhodný den nesplňuje jednu nebo více podmínek pojištění pro případ ztráty zaměstnání, je pojištěn pro případ hospitalizace v důsledku úrazu.

Kompletní podmínky posouzení nároku vzniku plnění z rizika ztráty zaměstnání nebo hospitalizace najde klient v rámcové pojistné smlouvě.

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC + je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • věk 18 až 65 let
  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

Balíček POMOC

POMOC

Pojistné riziko

Plnění od pojišťovny

Pojistné

Hospitalizace v důsledku úrazu

Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, trvající více než 2 kalendářní dny

2,5%

(z aktuální měsíční splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

Invalidita v důsledku úrazu

invalidita III. stupně v důsledku úrazu nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému

Smrt v důsledku úrazu

Smrt v důsledku úrazu

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • věk 18 až 70 let
  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

Pojistné plnění

POMOC +

Pojistné riziko

Výše plnění

Max. plnění
/
odklad splátky

Pracovní neschopnost

měsíční splátka úvěru

až 12 splátek
/
až 12 odkladů splátky

Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu

měsíční splátka úvěru

až 12 splátek
/
až 12 odkladů splátky

Invalidita

zůstatek dluhu

bez omezení
/
až 3 odklady splátky

Smrt

zůstatek dluhu

bez omezení

POMOC

Pojistné riziko

Výše plnění

Max. plnění
/
odklad splátky

Hospitalizace v důsledku úrazu

měsíční splátka úvěru

až 2 splátky

Invalidita v důsledku úrazu

zůstatek dluhu

bez omezení
/

až 3 odklady splátky

Smrt v důsledku úrazu

zůstatek dluhu

bez omezení

Pojistnou událostí je:

  • Pracovní neschopnost pojištěného, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů
  • Nedobrovolná nezaměstnanost pojištěného v důsledku ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů ode dne zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
  • Invalidita III. stupně pojištěného nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému
  • Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, která trvá nepřetržitě více než 2 kalendářní dny
  • Smrt pojištěného

Oznámení pojistné události:

  • Pro řešení pojistných událostí byla zřízena linka „Okamžité pomoci“ 542 527 528
  • Všechny pojistné události musí být oznámeny pojišťovně Cardif
  • Klient vyplní formulář „Oznámení pojistné události“ (popř. další doklady, které si pojišťovna Cardif vyžádá)
  • Formuláře pro hlášení pojistné události jsou k dispozici na webových stránkách www.homecredit.cz nebo ve Správci financí
  • Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného jsou 2 000 000 Kč

Pro účely pojištění schopnosti splácet klient podpisem úvěrové smlouvy potvrzuje pravdivost prohlášení, že splňuje k datu sjednání podmínky přijetí do pojištění. Poskytovatelem pojištění je Maxima pojišťovna, a.s., která pověřuje BNP Paribas Cardif pojišťovnu, a.s. likvidací a správou pojistných a škodných událostí. Detailní podmínky jsou uvedeny v rámcových pojistných smlouvách, které jsou součástí úvěrové dokumentace.

Pojišťovna a kontakty pro klienta:

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
www.cardif.cz

542 527 528 (po – pá  8:00 – 18:00)
czinfo@cardif.com

Blog

Nové modely Superior XP a XC 2026: kompletně přepracované hliníkové hardtaily

Nové modely Superior XP a XC 2026: kompletně přepracované hliníkové hardtaily

Pro rok 2026 přichází Superior s kompletně přepracovanými řadami XP a XC. Nové modely nevznikly jako drobná aktualizace, ale jako zcela nový návrh rámů i geometrie. Cílem bylo dosáhnout lepší ovladatelnosti, snížit hmotnost a nabídnout čistší, technicky promyšlený design, který odpovídá současným požadavkům jezdců.
Superior představuje inovativní řadu elektrokol iXF

Superior představuje inovativní řadu elektrokol iXF

Superior vstupuje do úplně nového segmentu elektrokol, který vyniká svou ovladatelností a jízdními vlastnostmi. Elektrokola Superior iXF jsou skvělým parťákem na vaší cestě za svobodou. Nový motor Bosch Performance Line SX, který i přes svou menší velikost je super výkonný a dá vám 55 Nm. Baterie s kapacitou 400 wh vás doveze kamkoliv chcete i na větší vzdálenosti.
Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem

Oblíbené modely Superior XP 909 a XP 919 skladem

Po dlouhém čekání jsme pro Vás konečně naskladnili neprodávanější kola od Superioru. Model XP 909 je dostupný ve dvou barevných variantách a velikostech 17.5"(M) a 19.0"(L). Stříbrný XP 919 potom ve velikosti 19.0"(L).