00 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.

Jaké novinky si přichystal Superior na rok 2020?

S výraznou obměnou téměř všech modelových řad přichází český Superior. Dalo by se říci, že u Superioru pro 2020 nezůstal kámen na kameni. Pojďme se na tyto novinky mrknout zblízka.

Pevné modely XP přicházejí s novou geometrií

Trend u moderních horských kol je jasně daný. Položená vidlice, protáhlý přední rámový trojúhelník, vzpřímenější sedlová trubka a krátká zadní stavba. I konstruktéři Superioru se rozhodli tento směr následovat. S kolem postaveným na novém XP rámu 2020 tak získáte progresivní stroj, se kterým budete snáze překonávat těžší terénní nerovnosti a získáte jistotu v náročných sjezdech. Krátká zadní stavba nadále zaručí hbitost i obratnost a podtrhuje závodní charakter značky.

 

 

Zásadním rozhodnutím bylo nasazení čistě jednopřevodníkových sad. U karbonových modelů není montáž přesmykače na rám vůbec možná. Jedinou výjimkou je hliníkový model XP 29 SE určený výhradně pro český trh, který Superior osadil dvoupřevodníkem.

 

Modely XP snoubí lehkost a jednoduchost. Žádné zbytečnosti a přikrášlování!.
Rám nově pojme pláště do šíře až 2,4".

 

Ceny nových XP modelů startují již na 26.990 Kč a jejich kompletní přehled najdete: ZDE

 

Představujeme fully XF v Cross country a trailové variantě

 

 

Jsou tomu už téměř čtyři roky, kdy Superior vyrukoval s úplně prvním celokarbonovým 29“ fullem kompletně vyvinutým v České republice. Od té doby se zejména na geometrii rámu projevil zoubek času, a tak Superior přichází s přepracovaným rámem svých XF celoodpružených strojů.

 

Přepracovaná kinematika nabídne hladké proplutí i tím nejdrsnějším terénem.
Veškerá kabeláž vkusně mizí v útrobách rámu. Myslelo se i na montáž teleskopické sedlovky.

 

Optimalizovaná kinematika zadní stavby pro jednopřevodník, upravená geometrie, zvýšená boční tuhost díky inovovanému uložení horního vahadla a rozšíření středu, prostor pro nasazení širších plášťů, to jsou hlavní vylepšení, kterými se pyšní nový rámový základ pro dvě modelové řady XF. Závodní řada nadále pracuje s kombinací zdvihů 100/100 mm, trailová, s příznačným označením TR, se posouvá o poznání dál směrem k zábavě, protože dostala 140mm zdvih vidlic a 130mm zdvih zadní stavby.

 

Na vývoji a testování nového rámu se podíleli jezdci Světového poháru XCO.

 

Jednotlivé nové XF fully můžete prohlížet: ZDE. Hliníkové modely jsou v cenách od 54.990 Kč. U karbonové závodní rakety XF 29 Issue R se cenovka zastavila téměř až na 190.000 Kč.

 

X-ROAD slučuje silniční a gravel modely do univerzální platformy

X-ROAD je označení, které mají příznivci značky Superior spojené s populárními gravelbiky.

 

 

Nově, v rámci modelového roku 2020, zůstává X-Road v nabídce značky jako jediná univerzální silniční platforma, která dostává zcela nový rám, který má za úkol obsloužit jak silničáře, tak gravelisty. Proto najdeme v nabídce dvě oddělené skupiny těchto kol, které se dělí na silniční část, označenou Gran Fondo a „štěrkolety“ nesoucí název Gravel. Obě jsou postaveny na stejném rámu se stejnou geometrií, liší se pouze jejich osazení, které je voleno s ohledem na způsob využití.

 

Integrovaný kokpit s kabely skrytými v řidítkách je základem čistého a minimalistického designu modelů X-Road.
Geometrie, konstrukce i zpracování bezpečně obstojí v závodním pelotonu, stejně jako při dlouhých celodenních vyjížďkách s partou kamarádů..

 

Jednopřevodníky, do stran vyhnutá řídítka a širší pláště jsou hlavní znaky, podle kterých rozeznáme gravel verze od těch ryze silničních. To, co mají naopak všechny varianty karbonových X-Roadů společné, je oválná aero sedlovka se zapuštěným zámkem a skryté vedení bowdenů v přední části, díky kterému působí kola čistým dojmem. Samozřejmostí je použití kotoučových brzd a pevných os. Rám umožňuje nasazení plášťů o šířce až 40 milimetrů. 

 

Nové X-ROADy v cenách 39.990 Kč - 149.990 Kč prohlížejte: ZDE

 

Objevte plně integrované elektrobiky

Elektrokola v sobě koncentrují největší množství konstrukčních i technologických novinek, se kterými Superior přichází pro modelový rok 2020. Integrované vedení bowdenů a změněná progresivní geometrie rámu není ale v tomto případě nejviditelnější změnou. Tou je plná integrace baterií do subtilních průměrů spodních rámových trubek.

 

 

Superior nadále výhradně důvěřuje japonským pohonům od Shimana. Baterie zůstává i přes zapracování do útrob rámu snadno vyjmutelná. Jednoduše dostupné je také startovací tlačítko. Ovládání pohonu je nově intuitivnější díky dvoutlačítkovému ovladači, umístěnému u levé rukojeti. Kompaktnější displej u představce ukazuje vše potřebné, co se nastavení míry dopomoci týká.

 

 

Naprostou většinu všech modelů už máme na skladě prodejen BB Cyklosport Jinačovice a Popůvky u Brna a rádi vám je představíme i osobně. Všechny nové SUPy najdete samozřejmě i u nás na webu www.kola-online.cz. Snad se vám naše novinky budou líbit! #AlwaysRace

Související produkty

Vážení zákazníci, používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním souborů cookies. Rozumím