Jak nakupovat

Vyberte si Vámi požadované zboží (vyhledávání, navigačního stromového menu po levé straně obrazovky). Kliknutím na tlačítko "Do košíku" zboží vložíte do nákupního košíku. Chcete-li si vybrat další zboží, vraťte se do katalogu a postupujte stejným způsobem. Může stát, že Vámi vybraná položka není momentálně skladem z důvodů rezervace na toto zboží nebo zrovna není kolo smontované ve Vámi vybrané velikosti. O dostupnosti Vás budeme neprodleně informovat po obdržení Vaší objednávky.

Pokud máte vybráno všechno požadované zboží a chcete si je objednat, přesuňte se na stránku pokladna. Prvním krokem je zadání kontaktních informací o vás (zákazníkovi). Můžete se buď příhlásit, pokud už máte registrační údaje, nebo pomocí přepínače ("Chci zadat kontaktní údaje") vyplnit kontaktní údaje. Po vyplnění všech požadovaných políček zmáčkněte zelené tlačítko "Pokračovat".

Přesunete se na další záložku doprava a platba, kde dopníte požadované údaje.
Cena dopravného se liší podle celkové hodnoty Vaší objednávky (viz. stránka doprava).

Objednávku potvrdíte kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT". Následně se Vám zobrazí stránka s číslem pod kterou je evidována a po zpracování Vaší objednávky bude telefonicky nebo emailem kontaktováni našim pracovníkem.

Hledání produktu - výběr jízdního kola:

Nejprve si vyberte dle přiložených odkazů velikost kola superior, velikost kola ostatní a pro děti a potom pokračujte dle následujících pokynů.

 

DĚTSKÁ KOLA

Jízdní kola pro děti se označují velikostí ráfků.
12" - věk: 2-3 let, vnitřní délka nohy 35-40 cm
16" - věk: 4-6 let, vnitřní délka nohy 43-55 cm
20" - věk: 7-11 let, vnitřní délka nohy 58 cm
24" - 26" od 11-ti let může mít dítě s menším rámem.

Vyhledávání zboží:

Nahoře uprostřed obrazovky jsou pomůcky pro vyhledávání produktů. Vyhledávání podle názvu produktu – do formulářového políčka zadejte část názvu výroku, který hledáte. Pro potvrzení hledání stiskněte "Enter" nebo klikněte na symbol lupy vpravo od vyhledávacího políčka. V hlavní části obrazovky se zobrazí všechny produkty, odpovídající vašemu dotazu. Pokud je produktů zobrazeno příliš mnoho, můžete se pokusit dotaz zpřesnit. Když vašemu dotazu nevyhovuje žádný produkt, zkuste naopak dotaz více zobecnit.

Vyhledávání pomocí kategorií – zde vybíráte výrobek ve "stromovém" menu podle jeho kategorie, případně podkategorií. Po kliknutí na zvolenou kategorii se "rozbalí" menu s příslušnými podkategoriemi a v hlavní části okna se zobrazí seznam všech produktů v této kategorii a jejích podkategoriích. Kategorie, kterou je možné "rozbalit" je označena ikonkou "+ v rámečku"; kategorie, která již neobsahuje žádné podkategorie je označena symbolem "čtverečku v rámečku".
Aktuální pozice v menu je zvýrazněna tučným textem.

V hlavní části okna, pod hlavičkou a menu ve vodorovné liště, Vás informujeme, ve které kategorii obchodu se právě nacházíte. Následuje lišta, která Vám umožní řadit produkty dle názvu, výrobce nebo ceny a máte na výběr, zda chcete toto třídění zobrazit sestupně nebo vzestupně (přednostně je vždy vypisováno akční zboží ze zvolené katergorie).  Můžete si také nechat zobrazit jen zboží v akci. V pravé části téhle lišty je uvedeno, kolik položek odpovídá Vámi zadaným kritériím.

Lišta se seznamem výrobců umožňuje filtrovat zboží dle výrobce. Stačí zaškrtnout políčko před jménem výrobce (výrobců) a zobrazí se Vám pouze zboží od těchto dodavatelů (kliknutím na zaškrtávací políčko můžete vybrat i více výrobců). Často se stane, že je seznam výrobců hodně dlouhý, proto jím můžete rolovat posuvníkem v pravé části panelu. Pokud Vám rolování připadá nepraktické, klikněte na text "Zobrazit seznam výrobců" a lišta se rozšíří tak, že uvidíte úplně všechny výrobce produktů, které odpovídají Vašim zadaným kritériím. Opětovným kliknutím na text zase seznam výrobců "zúžíte" do dvouřádkové lišty.

Na stránce se vždy zobrazí pouze 10 výrobků (kvůli přehlednosti a "délce" stránky). Pokud Vašim požadavkům vyhovuje více produktů (což je velmi obvyklé), objeví se ve spodní části obrazovky lišta s čísly stránek. Klikáním na jednotlivá čísla přecházíte k odpovídajícím stránkám, podobně jako když listujete knihou.

Kliknutím na název produktu nebo obrázek přejdete na stránku s detailními informacemi o produktu. Kromě názvu, objednacího kódu, ceny s a bez DPH, výrobce a informací o dostupnosti může být v tabulce na výběr z několika "variant" výrobku.

Variantou zboží se myslí výrobek stejného druhu, který může mít mírně odlišné vlastnosti (např. cyklistická přilba v různých barvách, velikost kola atd.). Pokud má varianta produktu jinou cenu, než základní výrobek, je tato cena s DPH uvedena v závorce u varianty. Variantu zvolíte zaškrtnutím políčka vedle jejího názvu.

Na stránce produktu můžete zvolit, kolik kusů daného zboží si přejete objednat a klepnutím na ikonku nákupního vozíku zboží přidáte k Vaší objednávce a přesunete se na stránku "Velkého nákupního košíku".

Stránka produktu dále obsahuje obrázek výrobku (kliknutím na miniaturu získáte velkou verzi obrázku) a popis výrobku.

POZOR! U výprodejového a zlevněného zboží (staré modely kol) se může lišit výbava a barva od původních specifikací a fotografií!

Všechna kola uvedená že jsou skladem nemusí být smontovaná a připravená k vyzkoušení na našich prodejnách! Pokud si přejete vyzkoušet určitý model prosím kontaktujte nás.  Některé starší ročníkové modely jízdních kol se ve výprodeji mohou lišit barevně od původního fotografie nebo i svou specifikací, která nemusí odpovídat specifikaci uvedené.

Nákupní košík:

Po stisknutí tlačítka "Vložit do košíku" v katalogu produktů, nebo ikonky košíku na stránce s detailem produktu se automaticky přesunete do "velkého nákupního košíku".

Aby jste měl(a) stále přehled, kolik bude stát Vaše objednávka, kolik je kusů zboží v nákupním košíku, je na všech stránkách po levé straně zobrazen tzv. "malý nákupní košík". Z tohoto "malého nákupního košíku" je možné kdykoliv zobrazit "velký nákupní košík", nebo potvrdit objednávku v pokladně (pokud jste již přihlášen(a)).

Velký nákupní košík je formulář, odpovídající Vaší nepotvrzené objednávce. V košíku jsou zobrazeny jednotlivé položky, které jste dosud do košíku vložili. U každé z Vámi vložených položek můžete provádět následující operace:

  • Měnit počet kusů - do kolonky počet kusů napište počet kusů, o který máte zájem a stiskněte tlačítko "PŘEPOČÍTAT". Košík provede změnu a zároveň vypočte cenu odpovídající zadané hodnotě.
  • Odložit položku z košíku - na konci každého řádku je odkaz "Smazat". Kliknutím na tento odkaz smažete položku na odpovídajícím řádku formuláře. Pozor - tato operace je nevratná.

 Jestliže jste s Vaším výběrem spokojeni a Vaše objednávka je kompletní klikněte na tlačítko "K POKLADNĚ" (zobrazuje se pouze přihlášeným uživatelům) a tím se přesunete do POKLADNY.

 

Pokladna:

Máte-li již vybrané zboží, můžete jej v pokladně objednat. Pokud již máte přihlašovací údaje z minulých nákupů zadejte je do přílušných políček.

Když přihlašovací údaje nemáte, tak vyberte možnost "Chci zadat kontaktní údaje" a ve formuláři, který se Vám objeví vyplňte všechna pole.

Druhým krokem v pokladně je výběr dopravy a platby.

  • GLS,Česká pošta dobírka, faktura nebo na splátky
  • Osobní odběr - platba hotově, kartou nebo na splátky
  • Platba převodem
  • Úvěr HOME CREDIT

U vybraného zboží (včetně jízdních kol) dopravu hradí objednávající bez ohledu na jeho cenu.

Pokud budete platit převodem, vyčkejte až Vám přijde faktura emailem. Variabilní symbol je číslo faktury.

 

MONTÁŽ A SEŘÍZENÍ JE U VŠECH JÍZDNÍCH KOL ZDARMA!

U všech jízdních kol je u nás montáž a seřízení zdarma. Pokud Vám kolo posíláme zásilkovou službou, bude na kole vysazené přední kolo a vymontované pedály. Pedály je potřeba namontovat dle přiloženého návodu.

Dále pokud je jiná dodací adresa, vyplňte ji.

Ve črvrtém kroku proveďte kontrolu údajů, případně napište doplňující informace k objednávce.

Po kontrole údajů klikněte na tlačítko "OBJEDNAT", a tím objednávku definitivně potvrdíte. Následně Vám systém vygeneruje oznámení o uložení objednávky. 

Nákupní řád:

  • Práva a povinnosti prodávajícího
    • a) Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a dodat objednané zboží v nejkratším možném termínu dle propozic objednatele.
    • b) Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Prodávající je povinnen takto s nimi zacházet.
    • c) Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to písemně (shop@kola-online.cz) požádá.
    • d) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
    • e) Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (dlouhodobě nedostatkové zboží, prudký nárůst kurzu cizích měn,chybně uvedená cena v e-shopu než je udávaná doporučená MOC dovozcem nebo pokud je chybně stanovená cena), nedohodne-li se s kupujícím na jiném způsobu plnění.
    • f) Ceny uvedené na našem e-shopu jsou určené pro e-shop www.kola-online.cz a nemusí odpovídat cenám uvedeným na pobočkách BB Cykosport, které jsou výdejny zboží pro osobní odběr.
  • Práva a povinnosti kupujícího
    • a) Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
    • b) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
    •  c) Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku před jejím  potvrzením(autorizací) ze strany prodávajícího.
    • d) Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou

Reklamace

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána.
Pozn.: U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.
Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník. Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, zaslané v originálním obalu a s příslušenstvím.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Co je nutné k vyřizení reklamace poslat?

Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a  jejího vzniku a Vašim podpisem, potvrzeným záručním listem ( byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.
Tyto dokumenty a zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit zašlete na naši adresu:

Velsbike s.r.o.
Karásek 2245/1f
621 00 Brno-Řečkovice

Na co se reklamace nevztahuje?

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Výměna zboží - náklady na dopravu

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou náš eshop www.kola-online.cz u některých objednávek poskytuje.

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.kola-online.cz provozovaném společností Velsbike s.r.o. od 1.1.2014.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Velsbike s.r.o., se sídlem Karásek 2245/1f, Brno, 621 00,  IČ: 26921421 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Vymezení pojmů:

Prodávající je obchodní společnost Velsbike s.r.o., sídlem Karásek 2245/1f, Brno, 621 00 IČ: 26921421. Velsbike s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele

Kupní smlouva:

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Práva z vadného plnění:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

·         má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které

          prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával

          s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

·         se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

·         věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo

          předlohy

·         je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

·         věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. 

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího shop@kola-online.cz .

V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:      

-         o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel

          před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

-         o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro

          odstoupení od smlouvy,

-         o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Dočasně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy shop@kola-online.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení  jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Informační oznámení EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároven je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto je platné od 1.3.2017. 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2014

 

Obchodní podmínky platné do 31.12.2013

Kategorie

Mohlo by vás zajímat

Kontaktujte nás

Doprava ZDARMA při nákupu nad 1500 Kč
 


SUPERIORCannondaleGTGHOSTLEADER FOXMERIDA

Vážení zákazníci, používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním souborů cookies. Rozumím